måndag 17 november 2008

Are we falling or flying ?


Blablabla :D igår var de jobb för mig igen ,var faktiskt mucho roligt. Just när jag kom hem ringde Melle, haha hun var väl inte så taggad ! Plner planer planer blidde det med henne, cant wait. Dagen i ära har bestått av müsig frukost med mami , ja jag är hemma och sjuk idag + höst prommenad med Sadie. Idag ska jag plugga av som alletid, buhu . Matte D + Sv, finns inge ämne jag avskyr så mycket som svenska. Kanske beror det på att jag är så dålig? hum nae kan knappast vara de ! Nu ska vi fika, Latte, julmust + Sis pepparkakor som hun glömde i fredags, haha förvänta dig inte att det finns några kvar när du kommer, gatta go...kiss kiss

3 kommentarer:

Maria Edie Lou sa...

hur gammal är du och vilken skola går du på?

Maria Edie Lou sa...

Ah precis :) Går också sista året. Jag har också ångest, så himla mycket plugg och studenten känns VÄLDIGT långt bort, men det blir säkert skitbra :)

Linda sa...

haha, hade faktiskt ingen tanke på att ta med dom pepparkakorna hem så dom kan du få äta upp hun, även om du säkert redan gjort det ;)