måndag 10 november 2008

In a place where no one knows what we have done


Jag i sommras , Greece Baby.

Yääääääiy ! Fick idag hem massor av olika kataloger från diverse högskolor, Uppsala , KTH och gud vet vad. Det går upp allt tydligare för mig att allt närmar sig med stormsteg , och visst ska det bli roligt men still känns det konstigt att vi om ett år inte längre kommer att vara tillsammans . Vill inte tänka på det mer , vill bara njuta ! Efter skolan begav Jag , Alec och Melle oss till ica för lite Naturgodis + some fruits :) Sen vidare tillbaka upp till vårt hak där vi spenderat många timmar de senaste två åren . Vi började plugga av inför Matte D np , They call it Self Diciplin , haha ! Hemma sent då tåget mitt blidde inställt , otur som vanligt :/ Och Nu blir det Te + Sv läsande iallafall för min del . Have it Peeps , Kisses !

Pelle - Kom igen Moder

Inga kommentarer: