lördag 8 november 2008

Friday .


Kemi Banketten 08

Igår var det fredag igen , Under dagen hade Vi Religions prov som gick väldigt bra , åtminstonne kändes det så . Kvällen bestod av Tacos , Den där Mary and lots of sweets ! En riktig film kväll med andra ord . Tjejerna stannade hela natten lång , och det blev även massa snack om Balen , studenten , old memories och gud vet vad . Känns konstigt hur allt närmar sig så fort , jag hinner knappt blinka innan dagarna sen länge redan flutit förbi. Snart är den där dagen kommen som man visserligen längtar efter men som jag även fasar för, Studenten. När den dagen slutar , är det slutet på en väg av säkerhet. Åh vad jag kommer sakna allt då , NvKe3c Och Pelle som förgyllt hela vår gymnasietid, och oss ? Förhoppningsvis kommer jag iallafall kunna blicka tillbaks med glädje och lycka på alla oförglömliga stunder , men det är sjukt vad jag kommer sakna oss. Ah , vi har iallafall lite mer än ett halvt år kvar , men det är allt.

Idag har jag och Melle pluggat lite, lamat oss lite och försökt plugga lite till. Haha, som jag skrattar när jag är med dig ! Nu Befinner jag mig iallafall i soffan med Sadie , Damien Rice senaste skiva spelas och vi njuter av stillsamheten såhär på sen kvällen ,Mys pys . Blir att läsa lite och sen är det antagligen Nani för oss. En väldigt lugn helg har det blivit , mest för att jag lovade mami som är på Spa weekend att se efter våra älsklingar.

Trevlig kväll alla Party Peeps ! Kiss & Hugs




2 kommentarer:

Anonym sa...

haha. av alla fina bilder från kemibanketten tog du horny eye bilden :P hahaha. oooom jag skrattar med dej oxå :)

Michy sa...

Haha oh ja :D ONLY YOU KNOW HOW TO DO THAT !