torsdag 13 november 2008

Fly the ocean in a silver plane

Ta mig tillbaks


Hii :) Började skolan kl 8 imorse, vilket betyder att min klocka ringer ve halv sex ! Way to early. Vi började med att redovisa vårt Historia arkitektur arbete som gick mucho bra. Resten av dagen bestod av Sv , Sh och fysik samt en extra timmes matte plugg. Ganska så lång dag med andra ord, men det gör mig faktiskt inge för vi har lite utav världens bästa klass , vi går den bästa linjen och har de bästa lärarna ! haha, kanske att ta i men helt ärligt så stormtrivs jag. På lunchen begav jag, Melle och Lo oss till Ica , för ovanlighetns skull. Med oss fick vi Juleskumm + risen ! Lycka. När jag kom hem satte jag mig direkt framför datorn och skrev klart mitt Pm, och nu är jag äntligen nöjd. Sedan blev det prommenad med sessan och nu ligger jag här , nerbäddad med datan i sängen. Ska bara hämta Saide och sen blir det senaste av The hills som jag så klart inte haft tid att se förrens nu,. Sleep tight , Sweet dreams

Inga kommentarer: