tisdag 18 november 2008

Hero of war



Åh super lång dag idag , kom inte hem förrens strax lite innan sex. Börjar i och för sig bli en vana numera , en bra sådan? Tog med mig sessan ut på en runda med det samme i regnet, lika bra att få det gjort. I morse begav jag mig innåt skolan lite tidigare för att få matte gjort, därefter hade vi trött historia med lord M, haha. Glada som aldrig förr skuttade vi innåt stan på lunchen för att kika lite snabbt + Chilatte på Waynes där det även blidde Sh plugg och masse prat ! Mina hanskar fanns ej kvar i min stl , typiskt min otor de ! Med mig hem fikc jag iallafall en kjol + nya vita strumpbyxor, sweet . Tillbaks för Projektmöte med Christina , gick även det prima. Åh vad jag längtar tills vi får genomföra vårt projekt , ska bli väldigt spännande. Vet att det är något jag kommer att bära med mig livet igenom. Efter hade vi även UF, fick vi mycke gjort? Nae , Tanken att arbeta på vårt företags hemsida var iallafall god. Blähä , nu ska jag ta mig lide kaffe + pepparkakor och sätta igång med kvällen plugg ... Kiss kiss

Inga kommentarer: