onsdag 26 november 2008

I Celebrate the day


Puh, de sista dagarna har avrit allt annat än lugna. I Måndags fick jag plugga av direkt när jag kom hem, hade Historia prov samt debatt i Sh om politik på tis, tal skulle skrivas å masse mer. När väl tisdagen var avklarad skyndade jag å melle hem till henne efter skolan för att baka julgodis, och de i massor. Haha verkligen i överflöd, detta sålde vi + våra egen gjorda armband under öppet hus på Ed för att marknads föra lide grann vad v¨rt projekt arbete går ut på. Och det gick fin fint måste jag påpeka, mycket nöjda över vår insats , tror att även Christina är mucho glad för det vi ådstakom. Armbanden blidde sensation ! Nanade hos melli den natten och nu är jag äntligen hemma, väldigt trött och som tur 'är har vi resurs förm imon vilket innebär att jag börjar först två, en enda lektion , Lycka ! Nu ska jag verkligen nana, sleep tight ! Kisses

Inga kommentarer: