torsdag 20 november 2008

He doesnt look a thing like Jesus but he talks like an gentleman


Nu har jag just funnit min väg hem, blev att stanna kvar efter skolan och plugga matte med Oskar , Mycket trevligt. Igår var det som sagt Scheeledagen, kan nästan intyga att alla mer eller mindre vek sig av skratt under showens gång. Riktigt roligt när leif stiger upp på scenen och någon klänner ur sig ett Sexy ! Hela kvällen igår övade jag in mitt Sv muntliga Np tal som jag redovisade idag, buhu vad läskigt det var att redovisa. Vet jag är en tönt kanske men tycker att det var väldigt nervöst, spec när man skulle kunna allt utan till och man vet om att läraren sitter där i hörnet och antecknar precis allt. Man känner sig ju inte lite iaktagen eller så. Men nu är det iallefall gjort, en sak mindre på schemat. Har precis bäddat ner mig i sängen för att se nya The Hills avsnittet som jag inte hunnit se ännu, därefetr blir det antaglien en kort promme med Sadie om jag årkar att ta mig upp härifrån det vill säga, haha. Have it Peeps ! Kiss kiss

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det kan jag tänka mej att du satt å pluggade med oskar ;)

Michy sa...

Haha om jag gjorde !