lördag 1 november 2008

One thing i would never say to you


Finally, äntligen är jag hemma. De sista timmarna som var kvar gick faktiskt fort, lite fika pauser, mycket snack och en massa skratt gjorde att timmarna flög iväg, dessutom satt vi och kollade på Stjärnor på is den sista timmen. Första gången att se det för min del, blir inte så mycket tv tittande för mig , nästan inge alls så kanske inte så konstigt att jag inte sett det tidigare. Oh my vad duktiga de var ! något som jag verkligen avskyr är att åka runder på sådana skor , mest för att det gör så fasikens ont. Jag förstår inte riktigt poängen med att vakna upp med blåmärken över hela kroppen samtidigt som man känner sig som en förlamad giraff , haha . Nu ska jag iallafall hoppa ner i sängen med Sessan så att vi får den skönhetssömn vi behöver inför imorgon . Redan halv sju på morgonen bär det av hemifrån , lite väl motigt att behöva stiga upp så tidigt sista dagen på lovet kanske. But this is ma life, and this i love :)




Natti , puss

Inga kommentarer: