torsdag 6 november 2008

Finally .


Nu har jag just bäddat ner mig i sängen för att se det nya avsnittet av The Hills, eller ja nya och nya. Har inte hunnit se de förens nu på grund av allt plugg. Imorse var det dags för Matte D prov, sista provet innan Nationella, och ja de gick nog hoppas jag. Skönt att det är gjort iallafall, nu blir det nya tag in i det sista. Efter provet upptäckte vi att vi hade ett tre timmars långt hål så jag och Melle passade på att beställa lite Student stuff, :D Sen begav vi oss Till favorit haket Waynes för den mycket omtalade Chilatten , Knappt underbart ! Några tröga timmar kvar av fysik på dagen innan jag begav mig hemmåt. At home möttes jag av en överlycklig Sadie som förväntade sig en prommenad i höstmörkret , vilket det också blidde. Ah nu ska jag se det efterlängtade The hills avsittet och därefter blir det Religions plugg !


Have it ! Kisses

Inga kommentarer: